Cariere

we are hiring

IMPORTANT! Inainte de a continua, va rugam sa cititi cu atentie acest document.

Descrierea companiei

My Facility este o companie specializata in administrarea si intretinerea cladirilor cum ar fi: birouri, asambluri rezidentiale, locatii bancare, etc.
Sunteți un absolvent de invatamant superior promotia 2019, cu un interes deosebit în dobândirea cunoștințelor despre managementul proprietati ?
Cautam candidati care sa se alataure echipei noastre pentru postul de coordonator .

Descrierea jobului

gestionarea contractelor de inchiriere
gestionarea contractelelor de utilitati si servicii din domeniul de activitate;
crearea unui buget și a unui plan pentru îmbunătățirea activitatii;
implementarea strategiilor de eficientizare a costurilor
coordonarea echipei de management al facilităților
verificarea si evaluarea performantelor operatorilor si lucrarilor pentru mentinerea standardelor.

Cerinte

studii superioare, de preferință în domeniul economic / tehnic
abilități PC -Microsoft Office / Excel, aplicații
abilități foarte bune de planificare și organizare;
orientat spre calitate, lucrător eficient și proactiv
atenția la detalii și o atitudine pozitivă este o necesitate 
punctual si dedicat muncii și îndatoririlor
cunoștințe în limba engleză - nivel mediu
permis conducere categoria B

Ce se ofera

salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
oportunități de dezvoltare profesională (în domeniul tehnic și managerial);
tichete de masa
mediu de lucru placut.

Asteptam CV-urile dvs. pe adresa office@my-facility.ro